30 September 2010

~ KeBeNaRaN ~

Ermm...ari ni, tgah aku on9 fb tetiba aku trnmpak stu nama yg amat aku kenali..tnpa buang mase aku klik nama tu dan trnyata betol sgkaan aku..mmang dia orgnyer..stelah melihat dan mmbaca setiap komen,tidak slah utk aku mnjauhkan diri darinyer..sblom ni mmang ati ini dpt merasakan bhawa dia hnya ingin mmpermainkn ati dan perasaan aku..tp akal fikiranku myangkal smuanyer..konon2nyer tdak mahu brfikiran negatif..skarang,jelas trbukti dia bukan yg trbaik utk aku..kptusan utk mnjauhkan diri darinyer stu kptusan yg tepat..aku brdoa smg dia berubah dan mnjadi seorg yg lebey baik..aku brsyukur kerana Tuhan telah mnunjukan siapa dia yg sbnar..Skang ni aku da pun jmpe seseorg yg lebey baik dr dia..seseorg yg tau mghargai aku sbgai seorg wanita..thanks to NORFAIZRUL...khadiran kamu telah byak mgubah hidup ini..terasa lebey dihargai n lebey dsyangi..terima kasih jga kpada fmly pkcik NORHAN dan mkcik NORMAH kerana menerima diri ini..Lots of Love..(*_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan