18 Mei 2011

1 Mei 2011 - Detik Indah



Alhamdulillah..akhirnya 1 Mei 2011 aku selamat menjadi tunang kpada NORFAIZRUL..Detik indah yang sekian lama aku nantikan..terharu rasanya saat jari manisku disarungkan cincin oleh bakal ibu mertuaku..(rse cm tjuk citer P.ramlee plak..hehehe)..walaupun hatiku sebak bila terkenangkan arwah ayahku,namun aku kuatkan semangat bila aku melihat wajah ibuku..aku dapat rasekan betapa sedihnya hati ibuku bila ayah tiada brsama meraikan majlis pertunangku..Allah lebih syangkan dia..Al Fatihah..Aku x sgka sungguh ramai yang datang bertandang ke rumahku..terima kasih kpada kakak2ku kerana telah menguruskan adikmu ini..hehehhe..terima kasih jgak kpda saudara mara dan orang kampung yang telah bertungkus lumus memastikan majlis ini berjalan lancar..tanpa kalian,pasti majlis ini ntah ke mana..paling best bila sesi bergambar..tiba2 aku rase sperti artis plak..rmai sungguh yang ingin mengambil gmbar..terima kasih pada jurugambar yang x bertauliah kerana sudi mengabdikan gmbar diri ini yang x seberapa dalam kamera kamu semua..hehehhe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan